sunnuntai 16. elokuuta 2009

Hullulla on halvat huvit :D


Parisen vuotta sitten ostin kirpputorilta miehelle nimipäivälahjaksi wilburin jossa luki "tykkään susta". Ukkeli oli niin hauska ja viesti oli sopiva :) Jostain kumman syystä tykästyin näihin wilbureihin (yleensä inhoan kaikkea tällaista krääsää) ja huomasin ostelevani niitä aina kirpputoreilta ko vastaan tuli. Eteisen hyllyyn niitä keräsin. Hylly täyttyi ja wilburit vaan lisääntyi. Ystävätkin nykyään ostelevat niitä mulle, samoin olen ukolta niitä lahjaksi saanut :)

Piti ruveta miettimään, mihkä niitä laitetaan. Eihän ole mitään järkeä kerätä mitään, jos niitä ei näkyville saa. Tein sitten koulussa metallikoukkuja ja tänään oli ihanainen mieheni virittänyt wilburit narulle :) Nyt sitten saunan pukuhuoneen katto on wilbureilla ripustettu :D

7 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Kivannäköinen :)

Maippi kirjoitti...

On nuo kyllä oikeesti aika järkyttävää krääsää, mutta mulla on joku kumma juttu, että kaikki mahollisimman ruma on mukamas hienoa :D :D :D

Anonyymi kirjoitti...

Vähänkö on hupi juttu :) Hieno idis.

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä noi oli TOSI hienot!!! =) -mia-

Maippi kirjoitti...

Kiitos Mia :)

Tanja kirjoitti...

Meiltäkin taitaisi muutama tuollainen löytyä..ellei ole jo joutuneet muille maille vierahille.. =) Kiva idea kyllä! Ja varmasti ovat aikanaan kuumaa kamaa! Ajattele niin että sulla roikkuu satasia katossa. ;)

nättirätti kirjoitti...

Mä olen suunnitellut vähän samaa ideaa -kattoon roikkumaan - siippani kymmenet ja kymmenet urheilumitalit. Ajattelin koukkujen laittoa suoraan laipioon, mutta voisihan ne solmia tollai laipioon laitettuun naruunkin. Näyttää kivalta toi sun idis!