torstai 6. elokuuta 2009

Onnistuin!!!


Sain sukat tehtyä!!!! Aina olen niiden tekemistä kammonnut, pelkkä ajatuskin tuntunut vaikeelta. Nyt sitten päätin kokeilla. Joskus kouluaikoina olen kuulema yhdet sukat neulonut (äiti muisti, minä en) ja nyt yhden harjoituskappaleen tein (joista tuli todella paljon liian leveät :P ). Ja sitten tartuin näihin ja omasta mielestäni (kokemus huomioonottaen) onnistuin todella hyvin :D Ohjeen löysin Novitan Neulomon klubilaisten ohjeista. Nätti sydänohje :) Nyt sitten iski sukkabuumi :D

Kuva ei ole kovin tarkka ko koululaisen jalat heiluivat niin kovin. Pitkin hampain suostu malliksi, ko ei oikein sovi kuulema nuo sukat pojan jalkaan :D

9 kommenttia:

mohariina kirjoitti...

Sukat on kivoja tehdä, aika pieniä projekteja eli valmistuu melko nopeasti. Ja melkein kaikki käyttää, tulevat yleensä tarpeeseen.

Mari kirjoitti...

Kauniit :)

Maippi kirjoitti...

Ei noissa tosiaan kovin kauaa mennyt, vaikka luulin että mulla menisi ikuisuus :D Turhaa olen pelännyt :D

Kiitos Mari kehuista, lämmittää mieltä :)

Pikku Possu kirjoitti...

Tosi kivan näköiset sukat :)
Tässä nettiä selailessa ja sukkaideoita etsiessä blogiisi törmäsin, kohta nimittäin alkaa ankara sukkaurakka kun koko suvun joululahjasukat pitää saada valmiiksi :P

Heidi kirjoitti...

Kauniit sukat. Ja sukkiin todellakin jää helposti koukkuun... :) .

Nipsutin kirjoitti...

Hienot sukat. Minä tein viime talvena elämäni ensimmäiset sukat. Kokoa vauva. Onnistuivat niin hyvin, että kehtasin antaa lahjaksi. Kivaa puuhaa. =)

Maippi kirjoitti...

Kiitoksia kehuista, itsetunto sukkarintamalla kohenee kovasti :D

pirjo kirjoitti...

Ihanat sukat! laitoin jo aiemmin kommenttia, mutta en saanut näkyviin.

Sukkia pitäisi kai ruveta jo tekemään. Hyvä ohje sinulla!

MysteryKnitter kirjoitti...

Hienot sukat!